Tervetuloa omaan ideanurkkaani!
Ota vaikka kissa syliin ja istu lempituoliini.
Tai löydä oma lempipaikkasi.
Mistä jutellaan tänään? Vai mietiskelläänkö vain...
Toivottavasti viihdyt!


perjantai 9. huhtikuuta 2010

Latomeressä on vapautta. Siinä voi hengittää vapaasti. Ei rajoja.
Ja jos aukio on liian aava, niin viereisellä ojanpientareella on aina jokin mielenkiintoinen kukka, ruoho tai pieni ötökkä, johon voi keskittyä.
Akvarellin maalaamisessa on myös vapautta, terapiaa. Se on listalla aika ylhäällä. Siis "mitä minä nyt tekisin kun on niin paljon aikaa"-listalla.
"Mitä minä nyt tekisin kun on enää kymmenen minuuttia aikaa"-listalla on m.m. vessapaperihylsyjen muuntaminen istutusruukuiksi. Luin mineden-blogissa (mineden.blogspot.com) miten istutusruukkuja voi itse tehdä vanhoista lehdistä. Hyvä idea! Ja sitä voi muunnella omien olosuhteiden mukaan!
Sattui nimittäin niin, että eilen en kävellyt kukkakaupan ohitse, vaan menin ovesta sisään... Tulin sieltä pois iso irtojäätelötuutti kourassa. Siis en. Mutta olin ostanut ison tuutin arvosta siemenpusseja. Olen nimittäin luvannut itselleni vähän ylimääräistä "tuhlausta" semmoiseen, kun yleensä kesällä tyydyn 50 sentin jätskituutteihin... Irtojäätelö ei ole minulle tarpeellista, mutta uusien kukkilajien kokeilu kyllä! Tai eihän se tarpeellista ole, mutta hauskaa!
Lupaan kertoa miten menee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti